جار القمر :: مدیای مقاومت

مسیری برای دسترسی به محصولات چند رسانه ای مقاومت ، آموزش زبان و فرهنگ کشور های محور مقاومت

جار القمر :: مدیای مقاومت

مسیری برای دسترسی به محصولات چند رسانه ای مقاومت ، آموزش زبان و فرهنگ کشور های محور مقاومت

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
این مطلب در لبیک به شعار سال با مضمون همدلی ملت و دولت و توصیه های امام خامنه ای دام ظله مبنی بر عدم انتقاد از دولت همراه با استهزاء و یا تحقیر حذف شد

به قول شاعر بدنا نلبی الوف قلوب...خلی کل لکون یشوف...حب لوطن صار سیوف...بوج الطامع و المتعدی





  • یاسر نیکوبیان

22 بهمن

اصلاح طلبان

حسن روحانی

نظرات  (۳)

آقای نیکوییان عزیز، خیلی لذت بردم وقتی در بدو ورودم به وبلاگ، پیروی شما از فرمایش رهبر و مقتدای عزیزتر از جان و هستیمون رو در عمل دیدم.

سلام-من 2 روز شهرمون نبودم.خیلی دوست داشتم بیام ببینم جواب چی دادی.شرمنده که نتونستم بیام

حالت خوبه؟

آره من قبول دارم که خیلی تند اومدم.......

در ضمن من اگه با اسم های مختلف نظر میگذاشتم به این علت بود که نمخواستم که شناسایی شوم.از کجا معلوم بود که یه وقت نمیزدید دمار از روزگارم در می آوردند.......

در ضمن من شبهات خودم را از آقای علوی میپیرسیدم بعد میدیدم یه مشت خود شیرین میاند توهین میکننند.....جواب سیلی هم سیلی است......

من هیچ مشکلی قطغا ندارم که از هیچ جریان خاص حمایت کنم ولی به قول قدیمی ها یکی به میخ میزنم یکی هم به سم.....

داداش گلم انتقاد خیلی خوبه و خواهشا یه نصیحت را از من که به عنوان یک کوچکتر هسم(نه از نظر سنی) داشته باش اونم این که انتقاد پذیر باش و با روی خوش به مخالفینت جواب بدهوووووشاید از نظر سیاسی با هم تفاوت هایی داشته باشیم ولی همه ی ما ایرانی هستیم و دینمون هم اسلامه و پیامبرمون  و امامانمان یکی هستند.

در سیاست هر کی با یه منطق و اصول فکری که در همه ی اشخاص با هم حتی خیلی کم متناقض هست دوست ذاره نظر بده پس نه کافر هست نه ضد اسلام نه ضد ایران......البته منافقین که جدا هستند

 

سلام علی من اتبع الهدی یعنی چه؟

خوب باباجون من فارسی بنویس بفهمیم چی میگی؟

در ضمن اون پیام عبری را هم از یه مقاله کپی کردم....شرمنده

در ضمن دعات هم میکنم شهید بشی اونم به بدترین و سخترین وضع که مقامت بره بالا......خداییش حال میکنی با من رفیق ها.خخخخخخخخخخخخخ

اگه دوست داشتی تماس بگیر ........................

من متولد 1370 هستم

میگم مال کدوم شهر هستی؟

پاسخ:
سلام
اینکه قبلا چی شده دیگه مهم نیست ، من همون کاری رو که قول داده بودم میکنم ، در ضمن به نظر بنده (ببین فقط نظر شخصی خودم رو میگم دنبال بحث نیستم) اولین اشتباه از شما بود که با اسم پارسا وارد شدین چون آقا پارسا خیلی وقته با ان نام اونجا هستن و شما هم می دونستید و اسم قحطی هم نبود ف و اگرنه همه بچه های اون جا رو میشناسم و هم انتقاد پذیرن و هم خیلی مودب ، به هر حال کلوخ انداز را پاداش سنگ است
شما هم همون طورکه گفتم از این به بعد به عنوان یک مخاطب محترم پذیرای نظرتون هستیم تا جایی که دوباره به اون وضع بر نگرده
سلام علی من اتبع الهدی ، آیه قرآن هست ، خداوند به موسی امر کرد که به نزد فرعون برو و به او بگو خداوند مرا فرستاده تا تو را از طغیان باز دارم و سلام بر کسی که از هدایت تبعیت کند ، چون علی الظاهر معلوم نبود فرعون هدایت رو بپذیره خدا به فرعون سلام نفرستاد بلکه گفت سلام بر کسی که از هدایت تبعیت کند ، بنده هم خدمت شما عرض میکنم درود و سلام بر کسی که از هدایت پیروی کنه و اینجا محترمانه و مومنانه (و نه منافقانه) نظراتش رو بیان کنه

سلام یه سوال داشتم:

حدیث امام صادق(ع) که می فرماید: « در آخرالزمان و قبل از ظهور آقا امام زمان(عج) هیچ پرچمی برخواسته نمی شود جز پرچم کفر و ظلم و حتی هیچ کس از خاندان ما برای احیای حق به پا نمی خیزد جز این که به گناه می افتد و برای ما و خاندان ما سختی و مشقت به بار می آورد.» که در مورد حکومتهای آخر الزمان است، چه قدر سندیت دارد؟ البته از این احادیث بسیار است که بنده به عنوان نمونه یک مورد را ذکر نمودم ... آیا این در تضاد با نظریه ولایت فقیه و قدرت گرفتن سیاسی و اقتصادی و ... ولی فقیه نیست؟

پاسخ:
علیکم السلام
یه مطلبی رو اول عرض کنم که این سوال در تخصص بنده نیست ، بنده دانش آموز چهارم ریاضی هستم نه مجتهد علم رجال ، و بهتره اینگونه سوالات رو از سایت های مربوط که اتفاقا خیلی هم تخصص دارن بپرسین (جالبه عین پرسش شما در سایت پرسمان هست!)
دوما که این حدیث (منظورم متن فارسی شماست البته نه حدیث اصلی که خودمم شنیدم!) مجعوله ! چرا؟ همین بس که اما صادق نمی فرمایند (آقا امام زمان!!!) و این یعنی این حدیث حداقل دلبخواهی ترجمه شده....
شما وقتی نقل قول میکنی از معصوم باید این موارد رو رعایت کنی :
اولا عین عبارت عربی رو بیاری ، دوما ترجمه موثق فارسیش رو بیاری سوما منبعت رو بیاری (مثلا بحار الانوار ، جلد فلان ، صفحه فلان)
و سوما : با فرض صحیح بودن اصل حدیث 2 نکته جالبه
1-این حدیث میگه کسی لوای جدیدی جز لوای کفر بلند نمیکنه ، خوب معلومه لوای محمد و آل محمد سالهاست بر افراشته هست و صیانت از این لوا در قالب ولایت فقیه مشکلی نداره ، جمله شیخ فضل الله نوری رو در خاطر دارید به سفرای روس و انگلیس که گفت من عمری زیر پرچم اسلام بوده ام و زیر پرچم کفر نمی روم؟
2-صد در صد این حدیث یا وجود نداره و یا نکته 1 درسته ، چرا؟ خود امام صادق و سایر معصومین می فرمایند که قبل از ظهور ، یمانی و خراسانی (آن هم با لوا) قیام می کنند ، یا باید بپذیریم یاران امام زمان (یمانی و خراسانی) کافرند یا باید عدم تعارض این حدیث با ولایت فقیه و در کل حکومت اسلامی را بپذیریم




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی